fbpx

Σύνδεση

Εγγραφή

Ένα συνθηματικό θα αποσταλεί στη διεύθυνση email σας

Τα προσωπικά σας δεδομένα θα χρησιμοποιηθούν για την υποστήριξη της εμπειρίας σας σε αυτόν τον ιστότοπο, για τη διαχείριση της πρόσβασης στον λογαριασμό σας και για άλλους σκοπούς που περιγράφονται στο πολιτική απορρήτου.

Please, add your first item to the wishlist

Σύνδεση

Εγγραφή

Ένα συνθηματικό θα αποσταλεί στη διεύθυνση email σας

Τα προσωπικά σας δεδομένα θα χρησιμοποιηθούν για την υποστήριξη της εμπειρίας σας σε αυτόν τον ιστότοπο, για τη διαχείριση της πρόσβασης στον λογαριασμό σας και για άλλους σκοπούς που περιγράφονται στο πολιτική απορρήτου.

Please, add your first item to the wishlist

Επιστροφή Προϊόντων

Πολιτική Επιστροφών

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

Ι. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων- Επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δίνει έμφαση στην ποιότητα των προϊόντων που πωλεί και στην ορθή αποστολή της παραγγελίας του πελάτη.

Στην περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει από υπαιτιότητα του www.vourlisgoldeneye.gr αποδεδειγμένα ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν στο οποίο λείπει συμφωνημένη ιδιότητα ή φθαρμένο κατά τη μεταφορά ή λάθος προϊόν, οφείλει να μας ενημερώσει αμέσως περιγράφοντας το πρόβλημα και γνωστοποιώντας μας αν επιθυμεί την αντικατάσταση ή την επιστροφή των χρημάτων του.

Ειδικώς, στις περιπτώσεις αυτές ο πελάτης μπορεί:

  1. Είτε να αρνηθεί να παραλάβει εξ’ αρχής το προϊόν και να ζητήσει την παράδοση του προϊόντος που παρήγγειλε, εφόσον πρόκειται για αποστολή λάθος προϊόντος ή τη διόρθωση/αντικατάστασή του εφόσον πρόκειται για προϊόν ελαττωματικό ή προϊόν στο οποίο λείπει συμφωνημένη ιδιότητα.
  2. Είτε να παραλάβει το προϊόν και να το επιστρέψει ζητώντας την παράδοση του προϊόντος που παρήγγειλε, εφόσον πρόκειται για αποστολή λάθος προϊόντος ή τη διόρθωση/αντικατάστασή του εφόσον πρόκειται για προϊόν ελαττωματικό ή προϊόν στο οποίο λείπει συμφωνημένη.
  3. Είτε ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης να επιστρέψει το προϊόν και να ζητήσει την επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος. επιστροφής  του προϊόντος

Προκειμένου να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει το φερόμενο ως λάθος, ελαττωματικό ή προϊόν από το οποίο λείπει συμφωνημένη ιδιότητα να είναι αφόρετο και να βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση. Η συσκευασία του προϊόντος δεν πρέπει να έχει αλλοιωθεί ή λερωθεί, αλλά πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση. Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να μην φθαρεί κατά την μεταφορά του. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος. Μαζί με το προϊόν ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (πρωτότυπη απόδειξη αγοράς/τιμολόγιο, εγγύηση, εγχειρίδιο λειτουργίας ή οποιοδήποτε άλλο συνοδευτικό υλικό). Στην περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και το δώρο μαζί με το προϊόν, επίσης σε άριστη κατάσταση αυτού και των εντύπων που τυχόν το συνοδεύουν. Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται από τον υπεύθυνο του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. του προϊόντος

Η επιστροφή των προϊόντων τα οποία φέρονται ως ελαττωματικά  ή με έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας κατά την παράδοση ή που είναι άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από τα παραγγελθέντα θα γίνει αποδεκτή εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών  από την ημερομηνία παραλαβής τους.

Στις περιπτώσεις πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας που το προϊόν καλύπτεται από εγγύηση καλής λειτουργίας και διαπιστωθεί  ότι φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση η επιστροφή επιτρέπεται  κατά τα προβλεπόμενα στην εγγύηση, για το χρονικό διάστημα που καλύπτεται από την εγγύηση και αναγράφεται στα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής η επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.

Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα βαρύνουν εμάς, εφόσον ο πελάτης μας τα στείλει με την εταιρεία courier ACS, διαφορετικά βαρύνουν τον πελάτη Τα έξοδα για την επαναπροώθηση στον πελάτη του ορθού/αντικατασταθέντος ή επιδιορθωμένου προϊόντος βαρύνουν εμάς και η παράδοση πραγματοποιείται μέσω της εταιρείας courier ACS.

Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται ή δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, το www.vourlisgoldeneye.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχθεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει στην αιτούμενη αποστολή προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων.

Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει το προϊόν, τότε δε θα του σταλεί νέο προϊόν και θα πρέπει ο πελάτης να προβεί σε νέα παραγγελία/αγορά.

Πριν από κάθε επιστροφή ο πελάτης είναι απαραίτητο να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.vourlisgoldeneye.gr, στην τηλεφωνική γραμμή 2710222186, εντός της ανωτέρω προθεσμίας.

Διαδικασία επιστροφής και επιδιόρθωσης /αντικατάστασης  προϊόντων

– Αποστολή προϊόντος

Για την επιστροφή θα πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφών που θα βρείτε μέσα στο πακέτο σας, στην οποία θα εξειδικεύετε το λόγο για τον οποίο προβαίνετε στην επιστροφή του προϊόντος (αποστολή λάθος προϊόντος/ελαττωματικό προϊόν) και το αίτημα σας [αποστολή σωστού προϊόντος/επιδιόρθωση ή αντικατάσταση (με ίδιο προϊόν ή άλλο ίδιας αξίας το οποίο πρέπει ειδικώς να αναφερθεί) του προϊόντος που επιστρέφετε]. Μετά τη γνωστοποίηση του αιτήματος του πελάτη στο e-mail: info@vourlisgoldeneye.gr θα του κοινοποιηθεί επιβεβαίωση παραλαβής αυτής στο e-mail του. Ο πελάτης συσκευάζει το προϊόν με τρόπο ώστε να είναι προστατευμένο κατά τη μεταφορά και στέλνει το δέμα στο κατάστημα μας (στην Τρίπολη, Ν.Αρκαδίας, και επί της οδού Δεληγιάννη Κανέλλου με αριθ.6Α ΤΚ 22131) πριν λήξει η άνω προθεσμία επιστροφής. Ακολουθεί έλεγχος του προβλήματος που αναφέρεται από τον πελάτη (ελαττωματικό προϊόν/έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας/άλλο προϊόν από το παραγγελθέν) και στη συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

Εφόσον διαπιστωθεί ότι δεν πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις επιστροφής του, όπως αναλυτικώς αναφέρονται παραπάνω, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό και θα επιστρέφεται στον πελάτη με τα έξοδα μεταφοράς να βαρύνουν τον ίδιο. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος.

Εφόσον διαπιστωθεί ελάττωμα, έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ή λάθος αποστολή προϊόντος με υπαιτιότητα του www.vourlisgoldeneye.gr και πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις επιστροφής του, όπως αναλυτικώς αναφέρονται παραπάνω, η επιστροφή του προϊόντος θα γίνεται δεκτή και θα αποστέλλεται στον πελάτη το  σωστό προϊόν( σε περίπτωση αποστολής λάθος προϊόντος) ή το επιδιορθωμένο ή αντικαταστημένο (όμοιο καινούριο ή εφόσον ο πελάτης επιθυμεί άλλο καινούριο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής) ανάλογα με το αίτημα του, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 5 εργάσιμων ημερών από την έγκριση της επιστροφής. Ειδικώς για την περίπτωση που απαιτείται επιδιόρθωση ή σε ειδική παραγγελιά ο χρόνος της παράδοσης θα καθορίζεται  κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.

– Στο φυσικό μας κατάστημα

Κατόπιν, τηλεφωνικής επικοινωνίας με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, η επιστροφή του προϊόντος και η παραλαβή του σωστού/επιδιόρθωση ή αντικατάστασή του ελαττωματικού μπορεί να γίνει και στο φυσικό μας κατάστημα. Ο πελάτης φέρνει το προϊόν στο χώρο του καταστήματος και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής κατά τα ανωτέρω, παραλαμβάνει το σωστό προϊόν ή γίνεται, ανάλογα με την επιθυμία του πελάτη, αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίδιο με το επιστραφέν ή άλλο προϊόν της αρεσκεία,  2710222186, μέσω e-mail στο info@vourlisgoldeneye.gr και μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση Δεληγιάννη Κανέλλου με αριθ.6Α, Τρίπολη ΤΚ 22131.ασία  άσκησης δικαιώματος υπαναχώρησης και επιστροφή

Ο πελάτης εφόσον δεν επιθυμεί την εκτέλεση της σύμβασης πώλησης, την αντικατάσταση ή την επιδιόρθωση του προϊόντος μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και να ζητήσει, εφόσον γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος, την επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχούν στο τίμημά του.

Για να γεννηθεί το δικαίωμα της υπαναχώρησης στην περίπτωση αποστολής λάθος προϊόντος από υπαιτιότητά μας θα πρέπει ο πελάτης εξαιτίας της λάθος παράδοσης να μην έχει συμφέρον στην εκτέλεση της σύμβασης.

Για να γεννηθεί το δικαίωμα της υπαναχώρησης στην περίπτωση πραγματικού ελαττώματος θα πρέπει  αυτό να μην είναι επουσιώδες.

Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά ορά του προϊόντος.

Εφόσον το προϊόν παραληφθεί, διαπιστωθεί  ελάττωμα, έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ή λάθος αποστολή προϊόντος και πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις επιστροφής του, όπως αναλυτικώς αναφέρονται παραπάνω, η επιστροφή του προϊόντος θα γίνεται δεκτή και η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχούν στο τίμημα των προϊόντων που παρήγγειλε ο πελάτης θα γίνεται  χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερωθήκαμε για την απόφαση του πελάτη να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και κατά τον τρόπο που γνωστοποίησε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα έγκαιρα και εγγράφως. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή των χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα προϊόντα.

Ειδικώς σε περίπτωση αγοράς προϊόντων με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Συνεπώς θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε για τον αριθμό λογαριασμού σας( IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε το λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου, όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας πρέπει ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το επιστραφέν προϊόν. Στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.

Σας ενημερώνουμε ότι δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρημάτων από το φυσικό μας κατάστημα.

Δεν επιστρέφονται οι δαπάνες παράδοσης, εάν έχετε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει δωρεάν το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται στις περιπτώσεις που υπάρχει κάρτα αλλαγής.

Επισήμανση: Όταν πωλήθηκαν περισσότερα πράγματα και μερικά μόνο είναι λάθος ή ελαττωματικά ή δεν έχουν τις συνομολογημένες ιδιότητες, το δικαίωμα αντικατάστασης ή υπαναχώρησης περιορίζεται σε αυτά.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεσή σας  μέσω των τηλεφώνων  2710222186 ( βασική τιμή χρέωσης), μέσω e-mail στο, info@vourlisgoldeneye.gr και μέσω ταχυδρομείου. στη διεύθυνση Δεληγιάννη Κανέλλου με αριθ.6Α, Τρίπολη ΤΚ 22131.

ΙΙ.Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση, χωρίς φθορές και εντός της αρχικής συσκευασίας του. Επίσης το προϊόν δεν πρέπει να υφίσταται καμία επεξεργασία –πλύσιμο, χρησιμοποίηση κοπές και άλλες πράξεις που παραβιάζουν την ακεραιότητα και την αρχική κατάστασή του. Καταρχήν το προϊόν θα ελεγχθεί από την εταιρεία, πριν ισχύσουν τα παρακάτω. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  • Ο πελάτης οφείλει εντός 14 ημερών από την ημέρα που κοινοποίησε στην εταιρεία το αίτημά του για υπαναχώρηση, να επιστρέψει το/τα προϊόν/τα, σύμφωνα με τους όρους της παρούσας παραγράφου.
  • Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις του παρόντος κεφαλαίου.
  • Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει ο ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
  • Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης.Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
  • Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε:

  • συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απολέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή
  • προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως π.χ. τα είδη σκουλαρίκια
  • Φακοί επαφής
  • συμβάσεις κατά τις οποίες ο πελάτης έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά.
  • Προϊόν/ντα για το οποίο/α έχει προηγηθεί εξατομικευμένη παραγγελία, άλλως ειδική παραγγελία όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφέρουμε: βέρες, ή μετατροπές αντικειμένων, ή φακοί επαφής, ή φακοί οράσεως οι οποίοι έχουν τοποθετηθεί σύμφωνα με την παραγγελία του καταναλωτή στον σκελετό που επιλέγει.
  • Προϊόν/ντα για το οποίο/α για το οποίο/α κατά την απεικόνισή τους στο διαδικτυακό μας κατάστημα υπάρχει η ένδειξη «κατόπιν ειδικής παραγγελίας».
  • προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων
  • Δεν έχει γίνει παραγγελία προϊόντος που είναι σε ειδικές προωθητικές ενέργειες π.χ. Black Friday, Λευκή Νύχτα.

Έντυπο υπαναχώρησης

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά με απλή επιστολή στην οποία θα πρέπει να αναφέρονται τα στοιχεία του παραστατικού (αριθμός, ημερομηνία, όνομα), η περιγραφή το προϊόντος για το οποίο ασκείται η υπαναχώρηση καθώς και στοιχεία επικοινωνίας του υπαναχωρούντος. Μετά τη γνωστοποίηση της δήλωσης υπαναχώρησης του πελάτη και αφού ολοκληρωθεί η σχετική διαδικασία παραλαβής και ελέγχου, θα του αποσταλεί επιβεβαίωση παραλαβής αυτής στο e-mail του. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει τα προϊόντα σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή στη διεύθυνσή μας επί της οδού Δεληγιάννη Κανέλλου με αριθ. 6α στην Τρίπολη τ.κ 22131, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε κατά τα ανωτέρω στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα την απόφασή του να υπαναχωρήσει.

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Προς: www.vourlisgoldeneye.gr

Όνομα του εμπόρου: «ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΛ. ΒΟΥΡΛΗΣ Κ.ΣΙΑ Ο.Ε.»

Διεύθυνση/ Τρίπολη, Ν.Αρκαδίας, και επί της οδού Δεληγιάννη Κανέλλου με αρ. 6Α

Με την παρούσα αίτηση σας πληροφορούμε ότι ακυρώνω την σύμβαση αγοράς των ακόλουθων αγαθών:

…………………………………………………………………………………………………………… (Περιγραφή του προϊόντος )

Παρήγγειλα τα προϊόντα στις ………………….

Το προϊόν παραλήφθηκε στις …………………. (Αναφέρετε την ημερομηνία παραλαβής από τον καταναλωτή)

……………………………………………………………………… (Όνομα Χρήστη)

Πόλη / Περιοχή ……………………………………………………………………………………………..  (Διεύθυνση Χρήστη )

X

10% Έκπτωση

στην 1η σου παραγγελία Κάνε την εγγραφή σου στο newsletter μας και κέρδισε 10% Έκπτωση